تبليغات اينترنتي

تاريخچه تبليغات اينترنتي

تبليغات اينترنتي براي اولين بار و به صورت بنر در ۲۷ اكتبر سال ۱۹۹۴ و در سايت هات‌واير نمايش داده شد. زماني كه هات‌واير متوجه شد كه براي تبليغات مي‌بايست فضاي محدودي را در نظر گرفت، بنرهاي تبليغاتي به وجود آمدند.

در آن زمان ۱۴ طراح تبليغاتي مبلغي معادل ۳۰٬۰۰۰ دلار براي نمايش ۱۲ هفته‌اي تبليغات خود پرداختند. در سال ۱۹۹۵ وب بعنوان رسانه‌اي عمومي پذيرفته شد. شركت سان ميكروسيستم در اين سال زبان جاوا را به عموم عرضه كرد. در سال ۱۹۹۶ الدزموبيل۵۵ اولين اتاق گفتگوي تجاري را راه‌اندازي نمود.

 

بازاريابي اينترنتي
تبليغات اينترنتي نوعي از تبليغات (به انگليسي advertising) است كه به دليل ارزاني، ماندگاري زياد و فراگير بودن آن همزمان با رشد ابزارهاي اطلاع‌رساني (به انگليسي Notices) و روابط عمومي (به انگليسي public relations) جايگاه خاصي را در بين تبليغاتچي‌ها (به انگليسي Advertisers) باز كرده است.
شبانه‌روزي و بي وقفه بودن آن و قابليت ايجاد تغييرات بصورت به روز باعث شده اين نوع تبليغات به خصوص زماني كه شركت‌ها از لحاظ منابع مالي با مشكلات مواجه هستند كاملاً پُر رنگ‌تر مي‌شود.

 

سايت بازارچه 96 بستر مناسبي جهت تبليغات كسب و كار مشاغل مي باشد ، وب سايت فوق نيازمندي هايي جامع و كامل براي تمامي اقشار مي باشد

در Bazarche96 هر كالا يا محصولي كه داشته باشيد مي توانيد رايگان آگهي كنيد و فوري به فروش برسانيد .

نيازمندي هاي بازارچه 96


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : 1396/3/28  | ۲۳ | نویسنده : bazarche96 |
[ ]